Hurtownia i Sklep motoryzacyjny

Stalowa Wola

Menu

Serwis turbosprężarek

Zawsze staramy się spełniać oczekiwania naszych klientów. Oprócz standardowych zleceń podejmujemy się także realizacji zadań nietypowych, wymagających indywidualnych rozwiązań.

Na fachową pomoc i obsługę mogą liczyć zarówno klienci indywidualni jak i firmy z szeroko rozumianej branży motoryzacyjnej.Regeneracja Turbosprężarek

Sprzedaż, naprawa i diagnostyka to wzajemnie uzupełniające się elementy oferty, w których:

  • dostępność sprzedawanych produktów,
  • jakość wykonywanych usług oraz
  • wnikliwość w analizowaniu zagadnień jest priorytetem.

Jeżeli turbosprężarka czy cokolwiek innego jest podpisane jako NOWE to winno to być nowe, a nie tylko wyglądające prawie jak nowe lub posiadające pewne elementy nowe.

Co do używanych turbin sprawa jest prosta – jeżeli jest to turbina od 2-3 letniego auta można ją uznać za część w pełni wartościową, ale nie oszukujmy się jeżeli coś pracowało przez 10 czy 12 lat, jak długo jeszcze popracuje? W takiej turbinie dla zachowania jej żywotności należy turbosprężarkę dokładnie wyczyścić i wymienić wszystkie elementy pracujące na nowe, a wałek i koło kompresji na nowo wyważyć. Turbosprężarką po regeneracji można właśnie uznać używaną turbosprężarkę, która została dokładnie wyczyszczona, a wszystkie elementy zużyte, częściowo zużyte lub zniszczone zostały wymienione na nowe.

Regeneracja TurbosprężarekPolityka naszej firmy jest prosta każda używana turbosprężarka przechodzi gruntowny przegląd na którego podstawie stwierdzamy czy nadaje się ona do dalszego użytku, jeżeli wszystko jest w bardzo dobrym stanie, jest ona myta i sprzedawana jako element używany, jeżeli jednak stwierdzamy, że któryś z elementów nadaje się do wymiany turbosprężarka jest dodatkowo czyszczona oraz piaskowana specjalnym ścierniwem o bardzo małej gradacji, dzięki temu z czyszczonego elementu zebrane są jedynie zanieczyszczenia i rdza, a struktura zostaje nienaruszona.

Po dokładnym wyczyszczeniu wszystkie części poddawane są kolejnej diagnozie co do użyteczności, wszystkie elementy wewnątrz turbiny odpowiedzialne za smarowanie i uszczelnianie zostają wymienione na nowe ,a wałek i koło kompresji jeżeli są w idealnym stanie i nie zostaną wymienione na nowe są wyważane do minimalnych wartości około 1 miligrama gdzie fabryczna tolerancja jest do 50 miligramów , przy czym w fabrycznie nowych turbosprężarkach najczęściej wałek ma około 5-10 miligramów niewyważenia ,a koło kompresji 5-25 miligramów dla przybliżenia dokładności waga kompletu czyli wałka razem z kołem wynosi około 150-200 gramów gdzie 1 miligram jest to jedna tysięczna grama.

Formularz kontaktowy

 Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Auto Express Kowalczuk Surowaniec sp.j. z siedzibą w miejscowości Stalowa Wola, przy ul. Al. Jana Pawła II 92 w celu odpowiedzi na zapytanie za pomocą poczty elektronicznej i/lub telefonu. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych znajduje się na stronie polityka prywatności.